ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ

«ος αν τα ονόματα ειδή, είσεται και τα πράγματα»
(«αυτός ο οποίος θα γνωρίσει-καταφέρνει να γνωρίζει τα ονόματα-την ορθότητα των ονομάτων-το αληθινό περιεχόμενο των όν-ομάτων, θα γνωρίσει-θα είναι σε θέση να αντιληφθεί-επιγνώσει και τα πράγματα-την αληθινή ρίζα-πηγή αίτιο-σκοπό της φύσεως των πραγμάτων-δηλαδή της αληθινής πραγματικότητος που τα δημιούργησε και τον σκοπό σκοπιμότητα που αυτά υπηρετούν) [πλάτωνος κρατύλος-περί ονομάτων] ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ
Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

666: Ο αριθμός του Σατανά ή του Απόλλωνα

Ένας Λαρισαίος Καθηγητής των Μαθηματικών καταρρίπτει τόν μύθο! 
  
   Υποστηρίζει ότι ο Ιωάννης στην αποκάλυψη ήθελε να εκδικηθεί
τον θεόν Ήλιο των ειδωλολατρών. φ. 19ον
  
   Ο αριθμός του διαβόλου
   Δημ. Αριθμός του Αντιχρίστου λέγεται λοιπόν, ότι είναι ο 666, ένας αριθμός που αναφέρεται συμβολικά μέσα από την Αποκάλυψη σ' ένα άτομο, είτε κυβερνήτη, είτε βασιλέα, είτε άρχοντα, είτε πλανητάρχη - τον Αντίχριστο - που θα εξαπολύσει τις δυνάμεις του σκότους κατά της ανθρωπότητος, εξαφανίζοντας τις δυνάμεις του καλού, αντικαθιστώντας τον Χριστό και τον Χριστιανισμό.
    Ώδε η σοφία εστί. Ο έχων νουν ψηφισάτο τον αριθμόν του θηρίου.
   αριθμός γαρ ανθρώπου εστί. και ο αριθμός αυτού χξς.

  Καθηγητής καί γνωστός ερευνητής ο κ. Κοσμάς Μαρκάτος, ιδιαίτερα για τις έρευνές του πάνω στη δομή της ελληνικής γλώσσης κα ιδρυτής της λεξαριθμικής θεωρίας, μιλά σήμερα στην Ε για τον περιβόητο αριθμό χξς, της Αποκαλύψεως, τον 666, καταρρίπτοντας τον τρόμο που έχει δημιουργηθεί γύρω από αυτόν ότι δεν είναι ο αριθμός του Αντιχρίστου, αλλά ο αριθμός του θεού του φωτός της αρχαιότητας, του Απόλλωνα,θεότητα που ο Ιωάννης ο Θεολόγος ήθελε - όπως ισχυρίζεται ο καθηγητής - να εξαφανίσει και να μειώσει, στρεφόμενος κατά των λεγομένων ειδωλολατρών της εποχής...
  Η συζήτηση με τον κ. Μαρκάτο είναι επίπονη και ενδιαφέρουσα και γίνεται ξαφνικά επίκαιρη, άσχετα τελικά εάν κάποιος πείθεται στο τέλος από τα επιχειρήματά του.
  
   Το θηρίο, οι λέξεις, οι αριθμοί
   Δημ.: Ο Ιωάννης της Αποκαλύψεως, μάς λέει ο κ. Μαρκάτος, πρώτα απ' όλα στο κείμενό του δεν μιλά για Αντίχριστο αλλά κάνει λόγο για θηρίο.
   Μαρκ: Η λέξη Αντίχριστος, εάν συσχετισθεί με αριθμούς - εάν δηλαδή τα γράμματα λάβουν αριθμητικές αξίες (κατά το Αλφαριθμητικόν σύστημα των Ελλήνων),
   Α=1, ν=50, τ=300, ι=10, χ=600, ρ=100, ι=10, σ=200, τ=300, ο=70, ς=200,
το άθροισμα των αριθμών (των αριθμητικών αξιών των γραμμάτων - ο λεξάριθμος) είναι 1841, αριθμός δηλαδή που δεν έχει καμμιά σχέση (ισόψηφον) με τον 666.
  Μαρκ.: Τώρα -  συνεχίζει ο καθηγητής - γύρω από τον 666 έχει ήδη διαμορφωθεί ένα σημασιολογικό περιεχόμενο, που δεν οφείλεται στον ίδιο τον αριθμό, αλλά στις λέξεις (σημασίες των) που υπάρχουν στην ελληνική γλώσσα και αντιστοιχούν σ' αυτόν.
   Μαρκ.: Σύμφωνα με την έρευνα που έκανα με βάση το λεξικό των Liddell και Scott, όπου καταγράφονται όλες οι λέξεις μέχρι το 1453, βρέθηκαν 110 λέξεις χωρίς άρθρο καί άλλες 300 τουλάχιστον με άρθρο, που το άθροισμά τών γραμμάτων τους είναι ο αριθμός 666.
   Ορισμένες από αυτές είναι1:
  
   Αγαθοδότης (666), Ιαπετός (666), κοσμογενής (666), ομιλητής (666), ο ανεμοποιός (666), ο νικητής (666), διαλογιστική (666), Θεοφανικά (666), ο Σέραπις (666) (ο θεός ήλιος των Αιγυπτίων), κ.α
  
   Η ερευνα συνεχίζεται
    Δημ.: Βρίσκοντας όλες τις ελληνικές λέξεις που το άθροισμά των γραμμάτων είναι ο αριθμός 666, ο κ. Μαρκάτος δεν σταματά εδώ. Προχωρά και με τη βοήθεια ενός αλγορίθμου (σ.σ., αριθμητική μέθοδος υπολογισμού) ανακαλύπτει και νέες λέξεις (όμοιες - χρήση της γνωμονικής ακολουθίας) που σχετίζονται με τον αριθμόν αυτόν.
 Δημ.: Μια σειρά από τις λέξεις αυτές που αναφέρει (ενδεικτικά) ο καθ. είναι2 :
   άτομα (412), θηριόεις (412)(ο κτηνώδης), πιθήκειος (412), τιάρα (412) (το σύμβολο του Πάπα), ο αγγελικός (412), ο ημίθεος (412), αελλώδης (1078) (θυελλώδης), οδρακοντόγονος (1078) (ο γόνος του δράκοντος), αγνώμων (1744), χλευαστής (1744), η επτάλυχνος (1744) (συμβολισμός του υπερτάτου ηλίου), Απολλώνεια (1077), Θηροφόνος (1077), ο Χριστογόνος (1743), ο τιτανώδης (1743), κλπ.
   Μαρκ.: Εχοντας πλέον βρεί όλο αυτό το υλικό - επιμένει στην ανάλυση της θεωρίας του ο κ. Μαρκάτος - αρχίζω μια σύνθετη μελέτη. Το συμπέρασμα που κατέληξα, είναι ότι ο αριθμός 666 - μέσω της δομής της ελληνικής γλώσσης - εκφράζει ή συμβολίζει την ενέργεια που εκπορεύεται από τον πυρήνα προς τους δορυφόρους του, τη γεννητική δύναμη του άρρενος, τον ήλιο και τους δορυφόρους του, τον ηγέτη και τον οδηγό των μαζών.
   Σε γενικές γραμμές είναι δηλαδή σύμβολο δυνάμεως του κέντρου προς την περιφέρεια. Τέτοια δύναμη είναι ο ήλιος είτε ο νοητός είτε ο υλικός, καί ολοι γνωρίζουμε ότι αυτός ο ήλιος ήταν ο Θεός Απόλλων της μυθολογίας.
  Τό συμπέρασμα είναι ότι 666  > Απόλλων (συμβολικώς, όχι λεξαριθμικώς).
   Τώρα, δεν είναι τυχαίο που ο Ιωάννης της Αποκαλύψεως θεωρεί τον Απόλλωνα υποχθόνια δύναμη και άγγελο της αβύσσου, θέλοντας να μειώσει και τελικά να εξαφανίσει μια θεότητα που ήταν η υπ' αριθμόν ένα των Ελλήνων.
   Κατά τη γνώμη μου, ο Ιωάννης, ταυτίζοντας τον Απόλλωνα με το θηρίο, ήθελε να εξαφανίσει το ελληνικό πνεύμα, μειώνοντας την αίγλη του θεού.
   Ακόμα, ο απώτερος σκοπός του ήταν νά μειώσει και τους εκφραστές αυτού του πνεύματος, που δεν ήταν άλλοι από τους Έλληνες και τους γόνους τους, συνδέοντάς τους με το χάραγμα και με τον αριθμό του θηρίου.
  Διευκρινήσεις:
1. Τα ονόματα (οι λέξεις) είναι ισόψηφα (έχουν λεξάριθμον, αθροισμα γραμμάτων) τον ίδιον τον αριθμόν 666.
2.  Τα ονόματα (οι λέξεις) λεξαριθμούμενα, δίδουν αριθμούς ανήκοντες εις τις δύο γνωμονικές ακολουθίες της λεξαριθμικής αναλύσεως:
   412 666 1078 1744 1822 ...
   666 1077 1743 1820 ...
   Η πρώτη γεννάται από τον αριθμόν 412.
   Η δευτέρα γεννάται από τόν ίδιον τον 666.



Πηγή: diadrastiko: 666: Ο αριθμός του Σατανά ή του Απόλλωνα http://diadrastiko.blogspot.com/2013/08/666.html#ixzz2apBh3c1q

3 σχόλια:

  1. Eρωτηση: Απο συναγεται το συμπερασμα για το ποιος αριθμος αντιστοιχει σε γραμμα? Δηλαδη Α=1, ν=50, τ=300, ι=10, χ=600 κτλ?? Ευχαριστω για την απαντηση αν το γνωριζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή