ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ

«ος αν τα ονόματα ειδή, είσεται και τα πράγματα»
(«αυτός ο οποίος θα γνωρίσει-καταφέρνει να γνωρίζει τα ονόματα-την ορθότητα των ονομάτων-το αληθινό περιεχόμενο των όν-ομάτων, θα γνωρίσει-θα είναι σε θέση να αντιληφθεί-επιγνώσει και τα πράγματα-την αληθινή ρίζα-πηγή αίτιο-σκοπό της φύσεως των πραγμάτων-δηλαδή της αληθινής πραγματικότητος που τα δημιούργησε και τον σκοπό σκοπιμότητα που αυτά υπηρετούν) [πλάτωνος κρατύλος-περί ονομάτων] ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ
Ου πάντα τοις πάσι ρητά.

Πυθαγόρας, 580-490 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

δεν μπορούν να ειπωθούν όλα σε όλους

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

Η ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΑ ΑΡΙΘΜΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΤΌΠΙΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ

3 σχόλια:

  1. Εντυπωσιακά όλα αυτά, αλλά επειδή είμαι μάλλον υπέρ του δέοντος καχύποπτη θα ήθελα αρχικά να γνωρίζω το όνομα αυτού που γράφει το άρθρο, γιατί από όσο είδα δεν αναφέρεται πουθενά, και εν συνεχεία να μου απαντήσει σε ένα ερώτημα που μου γεννήθηκε κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης ενός τόσο βαρύγδουπου κατ'εμέ άρθρου (όπου δεν αναφέρεται καμία πηγή και το γεγονός να είναι μυιμένος μαθητής του ίδιου του Πυθαγόρα ή μετέπειτα πυθαγορίων είναι μάλλον αδύνατο, καθώς αυτοί κρατούν μυστικές τετοιου είδους διδασκαλίες). Αν όπως αναφέρετε '' Επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι συμπτωση '' πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι η αριθμολογία δεν είναι απλώς πιθανολογική ή επιλεκτική. Και έρχομαι αμέσως να εξηγήσω τι εννοώ. Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι, ότι ένας αριθμός δεν παράγει και άλλες πιθανές λέξεις, εκφράσεις ή ακόμη και προτάσεις που να είναι μη σχετικές ή να μην δίνουν καμία πρόβλεψη '' για το μέλλον ''; Ίσως απλώς και μόνο η θέληση να δούμε κάτι όπως το θέλουμε μας οδηγεί ακριβώς εκεί. Με ποιο τρόπο λοιπόν μπορούμε να απακλείσουμε το μη σχετικό από το αποτέλεσμα που επιθυμούμε και κατά πόσο είναι εφικτό αυτό για να αναφέρουμε με σιγουρία ότι η ελληνική γλώσσα είναι μαθηματικά δομημένη και ''προβλεπτική'';

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελισσαβετ και μόνο ότι το ψάχνεις δείχνει άτομο με προχωρημένη αντίληψη και δεν μπορώ να μην ομολογήσω και να μην πω κατά αρχάς Εύγε!!!

    Τα ότι εντυπωσίασε το άρθρο… ναι είναι γεγονός γιατί έρχεται σε πλήρη αντίθεση με καθιερωμένα και αντιλήψεις που δεν έχουν καμία σχέση -ούτε κατά προσέγγιση- με αυτά που γνωρίζουμε σήμερα…
    Όταν τίποτα δεν είναι αληθινό γύρω σου πως μπορείς να ΔΙΑ+κρινεις το ψέμα;

    Η καχυποψία για εμάς τους Ελλην είναι αρετή και το κλειδί της ΑΛΗ+ΘΕΙΑΣ.
    Η ασφαλιστική δικλείδα που ανά τους αιώνες μας επαναφέρει σε ΕΝ+ΤΑΞΗ και σε ΕΝ +ΑΡΜΟΝΙΑ.

    Σε ότι αφορά την πηγή, είναι φίλου εκ Αθηνών οπού προτιμά την ανωνυμία που και κατά την γνώμη μου πολύ σοφά πράττει…. Το συγκεκριμένο άρθρο προέρχεται από μια σχολή που εφαρμόζει την πυθαγόρεια λεξαριθμικη με την μορφή ταυτότητας και επικεντρώνεται περισσότερο στην θεοσοφιστικο μέρος.

    Στο άλλο θέμα που θέτεις δικαίως για τις μυστικές διδασκαλίες στις οποίες δεν έχω καμιά σχέση, θα πρέπει να σου ότι μέχρι και σήμερα λειτουργούν αδιαλείπτως.

    α΄ ΚΑΒΕΙΡΙΑ β΄ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ γ΄ ΔΥΟΝΙΣΙΑΚΑ με ιεραρχική σειρά…

    Από αυτές τις μυστικές διδασκαλίες (ακόμα και από αυτές που έχουν παραποιηθεί η ΔΙΑ+στρευλωθει) κατά καιρούς έχουν ξεπηδήσει με την μορφή σχολών, διδασκαλιών αλλά και προσπάθειες προσωπικής ανάδειξης και αναγνώρισης ειδικά τα τελευταία χρονιά πολλές.
    Εάν σου πω ότι χρησιμοποιούνται για παραπλάνηση θα φανεί ακραίο; Αλλά και να μπεις σε μια τέτοια διαδικασία το θεωρείς σοφό;

    Πάμε και στο τελευταίο σκέλος του σχολίου που θεωρώ ότι είναι ο πυρήνας του σχολίου γιατί είναι σε θέση από μόνο του να δώσει απαντήσεις και σε θέματα τα οποία δεν έχουν ειπωθεί η θα ειπωθούν στο μέλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι συμπτωση '' πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι η αριθμολογία δεν είναι απλώς πιθανολογική ή επιλεκτική.

    Απαντηση

    Μόνο με την ενασχόληση ΠΕΙΡΑΜΑ+ΠΕΙΡΑΜΑ+ΠΕΙΡΑΜΑ=ΠΕΙΡΑΜΑ για αυτό χρησιμοποίησε ο αρθογράφος αυτόν τον ορο ‘Επαναλαμβανόμενη σύμπτωση παύει να είναι συμπτωση’

    Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι, ότι ένας αριθμός δεν παράγει και άλλες πιθανές λέξεις, εκφράσεις ή ακόμη και προτάσεις που να είναι μη σχετικές ή να μην δίνουν καμία πρόβλεψη '' για το μέλλον '';
    Ναι πολύ σωστό το σκεπτικό
    Έχει να κάνει με την μέθοδο που θα χρησιμοποίηση ο μελετητής
    Κάθε μέθοδος έχει κανόνες που διέπουν την μεθοδολογία που θα χρησιμοποιήσεις.

    Πχ στο άρθρο που διάβασες χρησιμοποιεί την μέθοδο της ταυτότητας
    ΑΡΙΘΜΟΣ= 1 + 100 + 10 + 9 + 40 + 70 + 200 = 430
    ΑΡΙΘΜΟΣ=430 - ακριβώς 430 βγάζουν και οι λέξεις ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΝΟΜΟΣ, ΕΥΘΕΙΑ
    Εάν από ένα ποσοστό και πάνω οι παραγόμενες λέξεις επικεντρώνονται και καταδεικνύουν τον ΑΡΙΘΜΟΣ σαν έννοια συμπαντική και αρμονική τότε δημιουργείται ταυτότητα

    Βλέπε πχ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Ακόμα όμως και αυτές που θεωρείς περιττές η άνευ αξίας λέξεις είναι θέμα του μελετητή σε τι βαθμό έχει αναπτύξει την νόηση του.
    Ας δούμε ακόμα ένα παράδειγμα:

    ΡΙΑ = 111 / 3
    ΠΑΙΔΕΙΑ = 111 /3
    Ο λεξιας η ο λεξαριθμος είναι 111 και ο πρωταρχικός αριθμός το 3 (χρυσούς αριθμός )
    Θα επικεντρωθώ στον λεξια μόνον και ο λόγος είναι ότι εάν μπούμε στην ανάλυση του πρωταρχικού αριθμού χωρίς νοήσεως του λεξια είναι κάτι σαν να προσπαθείς σε ένα νήπιο να του μεταφέρεις γνώσεις πανεπιστημιακού επιπέδου, γίνεται; Στην κρίση σου.

    ΡΙΑ = ΠΑΙΔΕΙΑ =111

    Εφαρμόζοντας την μέθοδο της φυσικής/χημείας ΠΕΙΡΑΜΑ +ΠΕΙΡΑΜΑ+ΠΕΙΡΑΜΑ=ΠΕΙΡΑΜΑ
    θα διαπιστώσεις, ότι όνοματα, τοπωνύμια και οποιαδήποτε λέξη περιέχει το ΡΙΑ πχ Κυριακίδης φροντιστήρια ξένων γλωσσών (επίθετο ), Κυριακή πχ πρωινή λειτουργία (όνομα / ημέρα της εβδομάδος)
    Τέτοιους είδους παραδείγματα που μπορούμε να γράψουμε και να πούμε ατελείωτα.
    Παίζει μεγάλο ρόλο και πως εμπεριέχεται και με ποια σειρά το ΡΙΑ μέσα στην λέξη.
    Έτσι μπορούμε να ξέρουμε εάν κάποιος έχει την ικανότητα, εάν την καλλιέργησε και σε πιο βαθμό και τελικά εάν την εφάρμοσε και πως.

    ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ (η φιλοσοφία θα ήταν άχρηστη εάν δεν έδινε λύσεις στην καθημερινή ζωή)

    Αποφασίζεις να δημιουργήσεις μια επιχείρηση και θέλεις να στελεχώσεις την επιχείρηση με στελέχη που θα φέρουν σε πέρας το έργο το οποίο τους έχει ανατεθεί.
    Η κλασική κίνηση είναι ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ με το τι σπουδές και εμπειρία έχει ενδιαφερόμενος και εφόσον γίνει δεκτός χρόνος αποδείξεως στην πράξη που εκτός του χρόνου στοιχίζει και σε χρήμα.
    Με τους λεξαριθμους μπορείς εκ των προτέρων να γνωρίζεις ακόμα και το πώς θα πάει η επιχείρηση και γενικά όλοι την πορεία της επίχρισης.
    Μπορείς σε παρακαλώ αυτό παράδειγμα να το δεις και σε εφαρμογή είτε στην Δημόσια Διοίκηση είτε στον Στρατό για να μην επεκταθώ παραπέρα…. όχι τίποτα άλλο θα γίνω κουραστικός ίσως και γραφικός.

    Σημ. Εάν παρατηρήσεις στα άρθρα τα οποία έχω επώνυμα αναρτήσει με μια πιο προσεκτική μελέτη θα διαπιστώσεις ότι η μέθοδος που χρησιμοποιώ είναι πρωτότυπη και δεν αφήνει ούτε ένα ‘και’ χωρίς επεξήγηση αλλά και σύνδεση με το αντικείμενο.
    Εάν και δεν κάνω ούτε το 1/10 της μελέτης ανάρτηση πιστεύω -εάν σφάλω ευχαρίστως να με διορθώσεις- ότι είναι ένα καλό δείγμα με γνώμονα την αφύπνιση και τίποτα παραπάνω.

    Δεν γνωρίζω κατά ποσό κατάφερα με τα φτωχά μου ελληνικά να απαντήσω στα ερωτήματα και τις απορίες που έθεσες….
    ….εάν όμως για οποιοδήποτε λόγω πιστεύεις ότι έχουν κάποιος βάθος η χρειάζεται πιο βαθειά ανάλυση μην διαστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου και ευχαρίστως περί αποδείξεως τους αληθές ένα η όσα παραδείγματα θέλεις και θα νοήσεις γιατί αποτρέπουν ειδικά τους Έλληνες από κάθε τι Ελληνικό.

    Πάντα φίλος και αδερφός

    Θεόδωρος Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή